Rabu, Ogos 05, 2009

LAPORAN : DIALOG BERSAMA MAHASISWA


5 Ogos , Khamis - Program Dialog "Bersama Mahasiswa untuk Mahasiswa" yang dianjurkan oleh PMUKM Fakulti Farmasi, saudara Muhammad Hafizul Amin Bin Khalid telah diadakan bermula dengan adik-adik Tahun 1 dan diikuti tahun seberikutnya seperti yang telah dijadualkan.


Berteraskan slogan "Bergerak Seiringan, Memimpin Perubahan", seluruh sekretariat kabinet PMUKM Fakulti Farmasi mengorak langkah bersama mahasiswa berbincang mengenai hal-hal ataupun isu yang berbangkit.


Seperti biasa, isu kebajikan mahasiswa menjadi topik hangat di dalam dialog tersebut dan mengambil masa agak panjang. Seterusnya, di peringkat PMUKM Fakulti Farmasi, akan melancarkan program dan kempen berbentuk ilmiah selaras dengan manifesto yang diperjuangkan pada Pilihan Raya Kampus yang lepas.


Menurut saudara Hafizul Amin, beliau amat mengharapkan agar mahasiswa memperoleh input yang berguna untuk kebaikan bersama dalam memperkasakan pencapaian akademik sekaligus menjadikan Fakulti Farmasi sebagai fakulti nombor 1 di UKM dan tidak mustahil di Malaysia.


0 comments:

Catat Ulasan

Catatan Popular

Gerakan Menuntut Kebebasan Akademik (BEBAS)

Ayuh mahasiswa, bangkit!!!

Dah daftar belum?

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites