Jumaat, April 03, 2009

ISIUKM TERUS MARA







Jumaat, 3 April - satu lagi program ISIUKM (Ikatan Studi Islam UKM) iaitu Seminar Dakwah Fardiah dan Perbandingan Agama yang bertemakan "DIMENSI BARU WASILAH DAKWAH" pada 4-5 april 2009 jam 8.30 pagi-5.30 ptg,bertempat di DK3B301 FSSK.


MPP PMUKM Fakulti Pendidikan, juga Exco Siasah dan Dakwah ISIUKM, saudara Affandi Bin Abdul Rahman dalam komentarnya berkata, " Jom tambah ilmu...Kenal Islam dan cinta Islam..Ikatan Studi ISLAM merupakan sebuah gerakan ataupun persatuan yang bertindak untuk menerapkan nilai-nilai islam yang syumul kepada seluruh masyarakat kampus.




Lantaran itu ISIUKM pada masa sekarang, biarpun berhadapan dengan pelbagai cabaran dan dugaan, namun ISIUKM sesekali tidak akan berundur daripada melaksanakan tanggungjawab menyeru masyarkat kampus kearah kebenaran dan menentang habis-habisan kemungkaran yang berleluasa di perbukitan ilmu ini.


Justeru itu dengan semangat yang kental ISIUKM dengan gagahnya telah mengatur pelbagai strategi dan kaedah semata-mata ingin memartabatkan islam yang tercinta di bumi ukm ini.




Kini, ISIUKM tampil lagi dengan satu lagi program yang cukup bermakna untuk meningkatkan kualiti umat islam itu sendiri, SEMINAR DAKWAH FARDIAH DAN PERBANDINGAN AGAMA yang bertemakan DIMENSI BARU WASILAH DAKWAH pada 4-5 april 2009 jam 8.30 pagi-5.30 ptg,bertempat di DK3B301 FSSK.SEMUA DIJEMPUT HADIR."




Anjuran:Lajnah Tarbiyah & Kepimpinandengan kerjasamaLajnah Hubungan Antara Kaum
untuk keterangan lanjut sila hubungi
-Nik Sabarudin Bin Abdullah(013-3069112)
-Hafiza Bt Muhammad(019-6414082)
-Rabunah Bt Ahmad(013-2125081)
makanan disediakan dan yuran penyertaan sebanyak RM 6



Saudara Affandi Bin Abdul Rahman boleh dihubungi melalui http://mujahidmuda-fendi.blogspot.com/



0 comments:

Catat Ulasan

Catatan Popular

Gerakan Menuntut Kebebasan Akademik (BEBAS)

Ayuh mahasiswa, bangkit!!!

Dah daftar belum?

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites