Jumaat, Oktober 31, 2008

PANAS PANAS PANAS..!!PENGETUA TURUN PADANG

Pengetua ktsn khabarnya ingin mengunjungi setiap kolej luar ktsn untuk mengadakan dialog bersama mahasiswa yang tinggal di kolej. Jadual turun padang sudah ditampal.

Maka, GMUKMKL menggesa semua mahasiswa turun beramai-ramai bertemu dengan pengetua dan berdialog. Lontarkan segala ketidakpuasan hati anda kepada pengetua. Isu yuran kolej yang mahal, tahap keselamatan yang tidak memuaskan, kes kecurian dan yang terbaru tangkapan basah melibatkan mahasiswa ukmkl yang berlaku di plaza rah!!

Kenapakah segala kejadian ini berlaku??
Apakah puncanya??
Apakah silapnya??
Adakah pihak pmukmkl aspirasi hanya berdiam diri??


Dimana suara anda..dimana anda wahai barisan pemimpin pmukmkl..
oohh terlupa..anda memang kaki tidur, lena dibuai mimpi yang indah.
Anda senang dengan elaun anda, senang dengan yuran kolej yang percuma. Biarkan sahaja warga kolej menderita membayar yuran kolej yang mahal, keselamatan yang tidak terjamin, hilang hanphone dicuri oleh pencuri samaran, hilang kasut di kaki lima bilik. Bayangkan warga plaza rah terpaksa membayar lebih RM1000 untuk menginap selama satu semester di sana. Apakah yang tinggal untuk mereka..duduk di kl yang segalanya mahal..mana nak cukup duit yang tinggal.

pmukm aspirasi,pmukm aspirasi..teruslah tidur dengan lena..anda memang terdidik dengan mentor anda di luar sana..kenyang tidor lena,biarkan rakyat(mahasiswa) menderita,asalkan aku(pmukm aspirasi) gembira.cukup segala,terlebih cukup rasanya!!

2 comments:

Salam sejahtera semua,

Semua isu yang diketengahkan tak perlu tunggu saya melawat kolej.

Sila jumpa saya, sms dulu untuk buat temujanji.

Program melawat kolej akan diteruskan pada semester 2 akan datang.

Harap maklum.

Pengetua KTSN

jika tidak tahu pucuk pangkalnya...tak perlu nak berkata.sedar atau tak...sebenarnye korang sndiri tlh memfitnah org lain.dr korg mengata2 dlm blog..baik bawakan secara perbincangan dgn pmukm kkl dan jugak pihak pentadbiran.cara begitu lebih matang.dr terus-terusan menghentam dlm blog.takda gunanya.setahu ak..beberape isu yg korg tulis kat sini...tlh pn dibawa oleh pmukm aspirasi ke pihak atasan.tp disebabkn beberapa perkara yg tak dpt dielakkan...hal ini berlanjutan.tp...pmukm aspirasi tak lah "riak" smpaikan semua kerja perlu dicanangkn kepada semua.ini bukan cth pemimpin yg baik wahai gm.rasenye ilmu agama korg pn tinggi...tp bila smp ke isu mcm ni...nmpk macam da lupa landasan sikit.maaflah berkata...

Catat Ulasan

Catatan Popular

Gerakan Menuntut Kebebasan Akademik (BEBAS)

Ayuh mahasiswa, bangkit!!!

Dah daftar belum?

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites