Sabtu, Februari 19, 2011

Cerita Kami: HARI PENAMAAN CALON

Pada 17 Feb 2011, Khamis telah berlangsung Hari Penamaan Calon Majlis Perwakilan Pelajar sesi 2010/2011 bagi Pilihan Raya Kampus Kuala Lumpur, Universiti Kebangsaan Malaysia. Acara ini telah bermula pada pukul 9.00 pagi dengan menyaksikan perarakan yang penuh semangat daripada barisan calon serta penyokong-penyokong dengan aura UNGU bermula dari foyer Dewan Kuliah 1 hingga ke TIBE.


Bersedia untuk ke TIBE

                                            



Barisan Calon Mahasiswa

Penyokong Calon Fakulti Perubatan

Selesai penamaan, seramai 9 orang calon telah disenarai pendek sebagai layak untuk bertanding dalam sesi pemilihan kali ini dengan setiap fakulti diwakili oleh dua orang calon kecuali Fakulti Pergigian (FGG) yang menang tanpa bertanding. Tinggal lagi 8 orang calon yang perlu berjuang habis-habisan untuk bertanding bagi memenangi kerusi Fakulti Sains Kesihatan Bersekutu Tahun 1 & 2, Fakulti Sains Kesihatan Bersekutu Tahun 3 & 4, Fakulti Farmasi dan Fakulti Perubatan Tahun 1 & 2

Sebagai mahasiswa bijak, buatlah penilaian yang tepat, bukan melihat pada paras rupa sahaja tetapi juga mengambil kira aspek kepimpinan, tanggungjawab, amanah, dan beberapa aspek lain lagi. Pilihlah calon yang mempunyai matlamat yang jelas dalam isu yang mereka perjuangkan.

MAHASISWA hari ini PEMIMPIN masa hadapan. Undilah calon MAHASISWA untuk UKM!!

Ber-GM lebih baik!!!


0 comments:

Catat Ulasan

Catatan Popular

Gerakan Menuntut Kebebasan Akademik (BEBAS)

Ayuh mahasiswa, bangkit!!!

Dah daftar belum?

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites