Ahad, April 04, 2010

Kebajikan Mahasiswa/i Keutamaan Kami


25/3/2010 - Kelihatan kelibat 2 orang MMP mahasiswa menuju ke pejabat Kolej Tun Syed Nasir sekitar jam 2.30 petang. Wartawan kami dimaklumkan bakal ada pertemuan bersama bonda pengetua, Dr Ruzita Abd. Talib. Apakah perkara yang bakal di ketengahkan oleh kedua-dua MPP mahasiswa ini?? Adakah isu ini bakal menjadi perbualan hangat dalam kalangan mahasiswa/i Kolej Tun Syed Nasir??

Ikuti laporan penuh hasil pertemuan mereka di http://nasihamppfper.blogspot.com/ atau http://mariahzakaria.blogspot.com/

Wartawan kami mendapatkan pandangan daripada kedua-dua MPP mahasiswa ini berkaitan hasil pertemuan tersebut.

“Saya berharap semua mahasiswa/i mendapat lebih input dan penjelasan tentang segala permasalahan yang berlaku di kolej serta saya juga mengharapkan pihak pentadbiran kolej dapat menyelesaikan permasalahan kita dengan segera,” Nasiha Omar, MPP mahasiswa Fakulti Perubatan Tahun 1&2.

“Bonda pengetua sangat memberikan kerjasama dan sudi mendengar permasalahan mahasiswa/i. Hal ini menunjukkan beliau sangat prihatin terhadap kebajikan penghuni Kolej Tun Syed Nasir. Moga pertemuan ini meningkatkan lagi kerjasama antara kedua-dua belah pihak iaitu antara pihak pentadbiran kolej dan juga wakil mahasiswa/i,” Mariah Zakaria, MPP mahasiswa Fakulti Farmasi.

0 comments:

Catat Ulasan

Catatan Popular

Gerakan Menuntut Kebebasan Akademik (BEBAS)

Ayuh mahasiswa, bangkit!!!

Dah daftar belum?

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites